ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ

Лука-Мелешківська сільська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу адміністративних послуг Лука-Мелешківської сільської ради.
УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ:
Особи, котрі бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії Лука-Мелешківської сільської ради такі документи :
• 1. Заяву про участь у конкурсі;
• 2. Заповнену особову картку (форма П-2ДС);
• 3. Дві фотокартки розміром 4х6 см;
• 4. Копії документів про освіту;
• 5. Підтвердження про заповнення декларації кандидата на посаду в Єдиному державному реєстрі декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
• 6. Копія паспорта громадянина України та ідентифікаційного коду;
• 7. Копія трудової книжки.
Копію військового квитка для військовозобов’язаних
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ :
• громадянство України;
• знання державної мови;
• знання чинного законодавства України;
• повна вища освіта за спеціальністю правознавство;
• стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
• успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).
Документи приймаються протягом 10 календарних днів з дня оголошення конкурсу кінцева дата прийняття документів 01 жовтня 2020 року за адресою: с.Лука-Мелешківська, вул.Центральна, 2А, Лука-Мелешківська сільська рада, тел. (0432) 56-41-51. Бондар Вадим Михайлович.