ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника комунального закладу «Центр культури і дозвілля»

Лука-Мелешківської сільської ради

Відділ освіти та культури Лука-Мелешківської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЦЕНТР КУЛЬТУРИ і ДОЗВІЛЛЯ» ЛУКА-МЕЛЕШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Місце знаходження закладу:  23330, Вінницька область, Вінницький район, с Лука-Мелешківська, вул. Шкільна,2.

Місце проведення конкурсу: 23234, Вінницька область, Вінницький район, с.Лука-Мелешківська, вул. Центральна, 2а, тел. 56-46-29, 0975683938

Дата та час проведення конкурсу: 08.08.2021 року, 11:00 год.

Умови оплати праці: посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно з контрактом, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», Наказу Міністерства культури і туризму України від 18 жовтня 2005р. за №745 «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки»

Вимоги до керівника державного чи комунального закладу культури

— Керівником комунального закладу «ЦКіД» може бути особа, яка має вищу відповідну освіту, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Кінцевий строк і місце подання документів для участі в конкурсі:

08.07.2021 р., 16.00 год., відділ освіти та культури Лука-Мелешківської сільської ради.

Перелік документів для участі у конкурсі :

Особа, яка бере участь у конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подає такі документи:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

  • автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку.

  • копія паспорта громадянина України;

  • копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;
  • довідка про відсутність судимості;
  • довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  • два рекомендаційні листи довільної форми;
  • мотиваційний лист довільної форми.
  • Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси органу управління у встановлений цією частиною строк.

Перелік документів, зазначених у частині другій цієї статті, є вичерпним. Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

Заява про участь у конкурсі та пакет документів подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) до конкурсної комісії.

Уповноважена особа Карайкоза Наталія Андріївна приймає документи для участі в конкурсі та надає інформацію про конкурс. Контактний телефон: 097-589-32-81, електронна адреса osvitaluka@ukr.net.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.

ПОЛОЖЕННЯ про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника комунального закладу «Центр культури і дозвілля» Лука-Мелешківської сільської ради