Інфографіки-підказки про те, як спілкуватися з відвідувачами Центрів в різних ситуаціях💥

Чи бували у вас випадки, коли ви не знали, що робити зі складним відвідувачем та потребували підтримки? 😤

В рамках пробної зовнішньої оцінки рівня сервісу у Центрах надходить велика кількість відгуків від відвідувачів. Часто зворотній зв’язок від громадян потребує відповіді та заходів реагування. Але як саме чітко коректно і правильно реагувати на нестандартні ситуації?

Ми підготували для вас три підказки, які допоможуть у повсякденній роботі привести все до ладу:

😊 загальні правила спілкування з відвідувачами Центрів
🤬 відповіді на негативні відгуки та скарги
📞 відповіді на звернення в телефонній розмові

Роздруковуйте підказки, залишайте поряд на робочому місці та користуйтеся порадами🤗

Як побороти стрес та спілкуватися зі складними відвідувачами — дивіться в нашому вебінарі «Складний клієнт: ефективна комунікація» на платформі Дія.Центрів 👉https://cutt.ly/BTXWkWa